رژیم میوه خواری نویسنده : دکتر عباس انصاری

 In اخبار, توصیه های پزشکی دکترانصاری, دانلود, طب سوزنی, ویژه از دکتر انصاری
میوه خواری

میوه خواری

هدف از این رژیم ، پاکسازی بدن ازسموم و مواد زائد ، پیشگیری ازسرطان ها و کاهش چربی خون ، اسید اوریک ، قند خون ، کاهش وزن ، بهبود فعالیت و عملکرد مغزی ، بهبود ضعف حافظه و فراموشی ،رفع سنگینی و سستی بدن ، بی خوابی …. و تجربیات اینجانب برای خودم و بیماران ، تاثیر فوق العاده رژیم میوه خواری را به اثبات رسانده است .

دستور عملکرد :

۱-   هفته ای یک تا دو روز رژیم میوه خواری بگیرید .

۲-   شروع رژیم میوه خواری از صبح می باشد .

۳-   میوه ها را باهم نخورید . هر میوه را که میل کردید با میوه بعدی نیم تا یک ساعت فاصله باشد ، زیرا مخلوط میوه ها در بدن تولید الکل می کند .

۴-    بهتر است (نه لزوما ) میوه های آبدارتر از صبح تا ساعت ۲ بعد از ظهر مصرف شود . مغزجات  ، هفت مغز یا هر کدام به تنهایی از ساعت ۲ بعد ازظهر میل شود . و پس از آن با فاصله زمانی میوه های خشک مانند کشمش آفتابی بدون تیزاب ، خرما ، انجیر ، پر هلو ، توت خشکه و سنجد  استفاده شود و پس از ساعت ۸ سبزیجات به صورت سالاد ، گوجه ، کلم ، کاهو ،خیار ،فلفل دلمه با لیموترش تازه یا گرد لیمو ،گرد غوره ، گرد سماق به جز سیر ، پیاز ، تره ، تربچه ، شاهی ، فلفل تند ، خردل میل شود .می توانید اسفناج ، شوید ، گشنیز ، نعناع ، ریحان ، ترخان ، شنبلیله ، کلم بروکلی ، برگ چغندر ، گل کلم ، جعفری ، کمی گل محمدی ، کمی زعفران و کمی روغن زیتون مصرف کنید .

تذکر : بهترین وقت مصرف صبحانه ، موقع اذان صبح است و هر چه به این زمان نزدیک تر باشد ، بهتر است . مثلا مصرف صبحانه در ساعت ۶ صبح بهتر از ساعت ۷ صبح می باشد .زیرا در این ساعت سوخت و ساز بدن (معده و طحال )در حداکثر فعالیت است ، غذایی که در این زمان مصرف می شود کم تر به چربی تبدیل می شود و علاوه بر این فرد احساس نیرو و نشاط بیشتری می کند .

تهیه کننده :   دکتر عباس انصاری

                          فارغ التحصیل طب سوزنی از دانشگاه CBIATC چینWWW.DoctorAnsari.ir                                  آدرس : خیابان جی – آخر خیابان تالار – روبروی فضای سبز – مجتمع پزشکی و دندانپزشکی امیرالمومنین (ع)   
                                                      تلفن : ۰۳۱۳۲۳۱۰۶۵۳
Recent Posts

در رابطه با این متن نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.