اخبارروشهای درمانطب سوزنیطب سوزنیمزایای طب سوزنیویژه از دکتر انصاری

طب سوزنی برای درمان اختلالات گوارشی

طب سوزنی: اغلب مردم هر چند وقت یکبار از سوء هاظمه یا دیگر اختلالات گوارش رنج می برند. زمانی که علائم گوارشی مکررا تکرار می شوند، مشکلات بزرگتری را بوجود می آورند که نیاز به درمان خواهند داشت.

مشکلات شایع گوارش عبارتند از:

  • سوزش سردل یا رفلاکس معده
  • سندرم روده تحریک پذیر
  • عدم توازن باکتری های روده
  • اختلالات شامل زخم
  • کولیت
  • بیماری کرون
  • سرطان معده
  • التهاب مجاری گوارش
  • سرطان کلون و رکتوم

علائم متنوع بوده و می تواند شامل درد معده، اسپاسم، حالت تهوع، استفراغ، نفخ، گاز معده و روده، یبوست، اسهال و تغییر در اشتها باشد. دلیل چنین مشکلاتی نیز متنوع بوده و شامل فشارهای هیجانی، عادات غذایی نامناسب، استفاده از آنتی بیوتیک یا دارو، در معرض بودن با سموم یا فتق هیاتال است. طب سوزن، طب گیاهی چینی و تغذیه درمانی، درمان هایی موثر هستند که باعث تسکین فوری علائم و نیز درمان دلیل بروز بیماری می شوند. در مجتمع ارتقاء سلامت پارسیان، برای رهایی از علائم گوارشی ناخوشایند و تعیین ریشه بیماری و درمان آن با شما کار می شود. درمان عدم تعادل بدن و تغییر برنامه غذایی و سبک زندگی منجر به دوام درمان و جلوگیری از عود بیماری است.

 

درمان موفقت آمیز اختلالات گوارش

 طب سوزنی و داروهای گیاهی چینی می توانند با تنظیم فشار مری، کاهش اسید معده و متعادل کردن عملکرد اندام های گوارشی، سوزش سردل که منجر به اختلالات دیگر می شوند را درمان کنند.

 

داروهای ضد اسید معده که معمولا بدون تجویز پزشک مصرف می شوند می توانند علائم سوزش و رفلاکس معده را کاهش دهند اما دلیل اصلی این مشکل را درمان نمی کنند. به علاوه، استفاده زیاد از داروهای ضد اسید می تواند توانایی بدن برای جذب مواد غذایی مثل کلسیم را کاهش داده و منجر به سوء تغذیه، خستگی و تحریک پذیری فرد شود. اختلال رفلاکس معده به مری (GERD)، سندرم روده تحریک پذیر، یبوست مزمن و نفخ، از جمله اختلالاتی هستند که با استفاده از طب سنتی چینی بطور موفقیت آمیز قابل درمان هستند. پزشکان ما در تعیین آنچه که در بدن یا زندگی شخصی شما می گذرد و منجر به بروز علائم گوارشی در شما می گردد را مشخص می کنند. رژیم غذایی، آلرژی ها، افزایش وزن، عدم توازن هورمونی، استرس و سموم همگی فاکتورهایی هستند که می تواند به سلامت سیستم گوارش شما کمک کند.

 

تجربه شما در مجتمع ارتقائ سلامت پارسیان با مشاوره ای جامع با یکی از پزشکان ما شروع می شود. شرح حال کامل و معاینات فیزیکی به عمل می آیند. این امر به پزشک شما کمک می کند تا طرح درمانی ویژه ای برای پرداختن به اختلالات ویژه گوارشی شما ایجاد شود. این طرح درمانی شامل طب سوزنی، طب گیاهی چینی، تغذیه درمانی و پیشنهادات مربوط به سبک زندگی می باشند. ما به همه سوالات شما در مورد طرح درمان پاسخ می دهیم.

 

ادامه در:  طب سوزنی و درمان های ویژه ما برای اختلالات گوارشی (بخش دوم)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا